XXXII Konferencja Biznes na Czasie − Twoja firma w mediach społecznościowych
Wydarzenie archiwalne Data wydarzenia: 22 Kwietnia 2021? 22 kwietnia 2021 r., godz. 13:00
Biznes na Czasie to wydarzenie dla osób przedsiębiorczych, które chcą być na czasie z trendami i które szukają efektywnych rozwiązań dla biznesu. Celem konferencji jest dostarczenie uczestnikom wiedzy z zakresu zarządzania biznesem. Obszar tematyczny poruszanych zagadnień dotyczy innowacyjnych zmian w gospodarce, technologii i prawie. Przekazywana uczestnikom wiedza może się przyczynić do poprawy pozycji konkurencyjnej biznesu, wdrożenia zmian w funkcjonowaniu firmy, co w efekcie podniesie wartość przedsiębiorstwa.
XXXII Konferencja Biznes na Czasie − Twoja firma w mediach społecznościowych
22 kwietnia omówimy temat firmowych profili w social mediach. Przede wszystkim w serwisach LinkedIn oraz Facebook. Czy jest to must have każdej firmy? Czy obecność w social mediach wpływa na rozpoznawalność firmy i tym samym sprzedaż? Jakie podjąć działania, by zaistnieć na Facebooku i LinkedIn?
Monika Gawanowska − trener, strateg, coach i autorka książki Marka osobista bez tajemnic w prelekcji podczas XXXII Konferencji Biznes na Czasie pt. Dlaczego nie stać Cię na brak aktywności na LinkedIn? odpowie na poniższe pytania:
Dlaczego LinkedIn to doskonałe miejsce do pozyskiwania klientów i poszukiwania osób oraz firm do współpracy?
Dlaczego LinkedIn to świetny kanał do promocji firmy i budowania marki pracodawcy?
Co traci firma, która nie jest aktywna na LinkedIn?
Jakie efekty firma może osiągnąć za pośrednictwem tego medium?
Jakie są skuteczne i uniwersalne zasady działania na LinkedIn?
Marcin Ziobro − ekspert social media i współzałożyciel agencji KOALA MARKETING w prelekcji pt. Twoja firma na Facebooku, czyli jak odnaleźć tam swoich Klientów omówi zagadnienia dotyczące funkcjonowania firmy na portalu Facebook.
Jak odnaleźć swoich Klientów na Facebooku?
Sprawdzone sposoby i triki, które wypromują firmę na Facebooku.
Jak odszukać własną grupę docelową (Klientów) na FB?
Jak efektywne wykorzystać Menadżer Reklam do płatnej promocji na Facebooku, Instagramie czy Messengerze?
PRELEGENCI:
Monika Gawanowska − trener, strateg, coach, autorka książki Marka osobista bez tajemnic
Marcin Ziobro − pasjonat i ekspert social media, współzałożyciel agencji KOALA MARKETING
AGENDA:
13:00 – Rozpoczęcie konferencji, przywitanie prelegentów oraz uczestników, wprowadzenie do tematu konferencji
13:05 – Monika Gawanowska: Dlaczego nie stać Cię na brak aktywności na LinkedIn?
13:45 – Marcin Ziobro: Twoja firma na Facebooku, czyli jak odnaleźć tam swoich Klientów
14:25 – Sesja Q&A
14:40 – Zakończenie
Prelegenci
Partnerzy
Kontakt
PROJECT MANAGER
MIROSŁAW SZPYRKA
Specjalista ds. Organizacji Kongresów i Konferencji