O G2A Arena

O G2A Arena

Poznaj G2A Arena

G2A Arena Centrum Wystawienniczo Kongresowe Województwa Podkarpackiego w Jasionce jest obecnie najnowocześniejszym obiektem biznesowym zlokalizowanym na terenie województwa podkarpackiego. Uroczyste otwarcie nastąpiło 23 czerwca 2016 roku w trakcie oficjalnej gali. Już od początku było wiadomo, że głównym celem CWK w podrzeszowskiej Jasionce jest organizacja największych, najważniejszych i najbardziej prestiżowych imprez targowych , wystaw i konferencji w regionie.

Obecnie G2A Arena w Jasionce jest biznesowym sercem tego dynamicznie rozwijającego się regionu. Rzeszów od G2A Areny dzieli jedynie 10 minut drogi. Obiekt jest dobrze skomunikowany z miastem za pomocą transportu publicznego. Do kompleksu można też wygodnie dojechać samochodem. Jesteśmy w bezpośrednim sąsiedztwie międzynarodowego lotniska. Od Portu Lotniczego „Rzeszów-Jasionka” dzieli nas jedynie pas jezdni, odległość od terminala przylotów i odlotów do G2A Areny to 3 minuty pieszo.

Na terenie obiektu dostępny jest duży parking. G2A Arena Centrum Wystawienniczo Kongresowe Województwa Podkarpackiego to ponad 16 tys. metrów kwadratowych powierzchni wystawienniczej, sala kongresowa na 872 osoby, 2 duże sale konferencyjne na 220 i 190 osób, 10 małych sal, które pomieszczą od 20 do 60 osób, pokój narad na 33 osoby i ponadto dwie sale: restauracyjna i bankietowa, które mogą pomieścić odpowiednio 160 i 120 osób.

Projekt pn. „Budowa Centrum Wystawienniczo-Kongresowego Województwa Podkarpackiego” współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013

G2A Arena w liczbach

Powierzchnia wystawowa
16 145,45 m2

Sala kongresowa
872 osoby

2 duże sale konferencyjne
220/190 osób

10 sal konferencyjnych
20-60 osób

Sala restauracyjna
160 osób

Sala bankietowa
120 osób

Parking
Ponad 600 miejsc

Nasza misja

pobudzanie inicjatyw w animowaniu aktywności biznesowej;

twórcze uczestnictwo w życiu biznesowym;

rozbudzanie zainteresowań sferą biznesową regionu i rozwojem lokalnych przedsiębiorstw;

poznawanie wzajemnych korelacji kultury biznesu z nauką, techniką i sztuką;

kształtowanie świadomych postaw pro-biznesowych;

promowanie biznesu jako formy świadomości społecznej;

opiniotwórcza ocena zjawisk biznesowych; wartościowanie działań biznesowych.

Historia

22 sierpnia 2011 r. Województwo Podkarpackie wystąpiło do PARP-u o dofinansowanie zadania pn. „Budowa Centrum Wystawienniczo–Kongresowego Województwa Podkarpackiego”.

W grudniu 2012 r. została podpisana umowa o dofinansowanie projektu.

30 grudnia 2013 r. rozpoczęła się budowa Centrum Wystawienniczo-Kongresowego. Dwa lata później – w grudniu 2015 r. zakończył się etap realizacji budowy obiektu i po zakończeniu prac wykończeniowych - 23 czerwca 2016 miała miejsce oficjalna gala otwarcia CWK.

Zarządca obiektu

1 lipca 2016 CWK Operator rozpoczął zarządzanie obiektem, planując zgodnie z jego przeznaczeniem, organizację licznych wydarzeń: targów, kongresów, wystaw i konferencji o zasięgu wojewódzkim, ogólnopolskim i międzynarodowym.

CWK Operator to spółka, która powstała, aby dzięki wiedzy i doświadczeniu Grupy TRIAS, do której należy, realizować zadania związane z umową na zarządzanie kompleksem wystawienniczo-kongresowym CWK Województwa Podkarpackiego. Zespół specjalistów, zarówno z regionu, jak i z centralnej Polski, buduje i realizuje strategię rozwoju obiektu oraz optymalizuje jego funkcjonowanie.

ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA
I ŚLEDŹ NASZE PROMOCJE!

Chcę otrzymywać newsletter na podany adres poczty elektronicznej.

Więcej informacji

Zapisz się do newslettera!