XLVIII Biznes na Czasie: Trendy w marketingu. Jak szukać, jak definiować, jak wykorzystywać w praktyce | G2A Arena

XLVIII Biznes na Czasie: Trendy w marketingu. Jak szukać, jak definiować, jak wykorzystywać w praktyce

Wydarzenie archiwalne Data wydarzenia: 27 Lipca 2022

XLVII Biznes na Czasie:  Trendy w marketingu. Jak szukać, jak definiować, jak wykorzystywać w praktyce

27 LIPCA 2022 godzina 11:00

 

Marketingowe trendy wyznaczają kierunek zmiany - od zdolności adaptacji do zmieniającego się otoczenia zależy, w jakim stopniu zarządzającym markami uda się utrzymać kontakt z konsumentami. Podczas konferencji przedstawimy widzom temat innowacji i innych elementów składowych trendu.

Prelegentka:

Ania Ledwoń - Co-founder & Creative Director w agencji More Bananas oraz co-founder i główna organizatorka CRASH Mondays.

ZAGADNIENIA

Wyjaśnimy pojęcie trendu. Ale również hajpów, fadów i mód. Pokażę jak je rozróżniać, jak szukać, jak wykorzystywać w praktyce

Poruszymy temat innowacji i innych elementów składowych trendu.

Agenda

11:00 - Rozpoczęcie konferencji, przywitanie, wprowadzenie   do tematu konferencji

11:05 - 11:45 - Wygłoszenie prelekcji

11:45 - Sesja pytań i odpowiedzi

12:00 – Zakończenie

Prelegenci

Kontakt

Asia Głowacka

PROJECT MANAGER

JOANNA GŁOWACKA

Specjalista ds. Organizacji Kongresów i Konferencji

joanna.glowacka@cwkoperator.pl

+48 662 118 251

ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA
I ŚLEDŹ NASZE PROMOCJE!

Chcę otrzymywać newsletter na podany adres poczty elektronicznej.

Więcej informacji

Zapisz się do newslettera!