G2A Arena Kalendarz XLVIII Biznes na Czasie: Trendy w marketingu. Jak szukać, jak definiować, jak wykorzystywać w praktyce
XLVIII Biznes na Czasie: Trendy w marketingu. Jak szukać, jak definiować, jak wykorzystywać w praktyce
Wydarzenie archiwalne Data wydarzenia: 27 Lipca 2022XLVII Biznes na Czasie: Trendy w marketingu. Jak szukać, jak definiować, jak wykorzystywać w praktyce
27 LIPCA 2022 godzina 11:00
Marketingowe trendy wyznaczają kierunek zmiany - od zdolności adaptacji do zmieniającego się otoczenia zależy, w jakim stopniu zarządzającym markami uda się utrzymać kontakt z konsumentami. Podczas konferencji przedstawimy widzom temat innowacji i innych elementów składowych trendu.
Prelegentka:
Ania Ledwoń - Co-founder & Creative Director w agencji More Bananas oraz co-founder i główna organizatorka CRASH Mondays.
ZAGADNIENIA
Wyjaśnimy pojęcie trendu. Ale również hajpów, fadów i mód. Pokażę jak je rozróżniać, jak szukać, jak wykorzystywać w praktyce
Poruszymy temat innowacji i innych elementów składowych trendu.
Agenda
11:00 - Rozpoczęcie konferencji, przywitanie, wprowadzenie do tematu konferencji
11:05 - 11:45 - Wygłoszenie prelekcji
11:45 - Sesja pytań i odpowiedzi
12:00 – Zakończenie
Prelegenci
Kontakt
PROJECT MANAGER
JOANNA GŁOWACKA
Specjalista ds. Organizacji Kongresów i Konferencji