Szkolenie - Skuteczne zarządzanie komunikacją wewnętrzną w organizacji | G2A Arena

Szkolenie – Skuteczne zarządzanie komunikacją wewnętrzną w organizacji

Wydarzenie archiwalne Data wydarzenia: 1 Lipca 2022

Szkolenie: Skuteczne zarządzanie komunikacją wewnętrzną w organizacji 

Termin: 01.07.2022r. g 9-15.
Bilet:  690 zł  / zapisy do 27 czerwca ( Zarejestruj się : https://bit.ly/3PE472L  )
Miejsce: Warsztaty odbywają się w G2A Arena (Jasionka k. Rzeszowa)

Szkolenie ma na celu przekazanie wiedzy i poszerzenie świadomości na temat znaczenia dobrze zaplanowanej komunikacji wewnętrznej w firmie. W czasie szkolenia przedstawione zostaną rodzaje komunikacji wewnętrznej, wpływ i skutki ich stosowania w realizacji celów firmy. Na szkoleniu dowiesz się, w jaki sposób budować kulturę w organizacji, tak aby zespół był zaangażowany, a co za tym idzie, bardziej efektywny.

Na szkoleniu dowiesz się:

  • w jaki sposób różnice indywidualne mogą wpływać na funkcjonowanie zespołu,
  • w jaki sposób zapobiegać oraz radzić sobie z konfliktami o podłożu komunikacyjny
  • w jaki sposób usprawniać przepływ informacji w firmie,
  • w jaki sposób budować atmosferę, dzięki której pracownicy będą dbać o jakość wykonywanych obowiązków,
  • w jaki sposób mechanizmy komunikacyjne wspierają realizację celów
  • nauczysz się komunikować informację zwrotną (tę pozytywną i negatywną)

Opis szkolenia: Celem szkolenia jest omówienie i przećwiczenie w praktyczny sposób zagadnień związanych z komunikacją wewnętrzną w firmach. W trakcie szkolenia krok po kroku omówione zostaną typy oraz rodzaje komunikacji wewnętrznej, jej wpływ na zarządzanie jakościowe w przedsiębiorstwach oraz aspekty budowania angażującej kultury organizacyjnej wśród pracowników.

Co zyskasz?

  • Zdobędziesz wiedzę, która pomoże Ci rozwijać kompetencję z zakresu komunikacji wewnętrznej,
  • Przedstawimy Ci narzędzia za pomocą, których będziesz mógł w lepszy sposób komunikować się z zespołem
  • Dowiesz się jak działa przepływ informacji w przedsiębiorstwach i na jego podstawie mógł budować kulturę organizacyjną wśród pracowników.

 

Prelegentka:

Magdalena Popek

Psycholog biznesu, trener biznesu, szkoli w Podkarpackim Centrum Szkoleniowym, w trakcie doktoratu z zakresu komunikacji społecznej i nauki o mediach.

Uczy i szkoli z zakresu psychologii zarządzania i komunikacji. Szkoli przedsiębiorców, kadrę zarządzającą, managerów i zespoły na personalizowanych szkoleniach grupowych oraz indywidualnych.

 

Plan szkolenia:

  • 9:00 - 11:00 - rozpoczęcie oraz pierwszy blok szkolenia

Blok I - Typy komunikacji

Podczas tego bloku dowiesz się, jak komunikujesz się w swojej firmie i jakim modelem się kierujesz. Poznasz różne rodzaje komunikacji wewnętrznej, dokonamy analizy typów i rodzajów komunikacji, omówimy ich mocne i słabe strony, dopasujemy i nazwiemy modele komunikacji i struktury organizacyjnej firm uczestników szkolenia. W tym bloku poznasz teorię i połączysz ją z praktyką - Twoją firmą.

  • 11:00 - 11:15 - przerwa kawowa i networking
  • 11:15 - 13:00 - rozpoczęcie drugiego bloku szkolenia

Blok II - Narzędziownia

W tej części dowiesz się więcej o tym, dlaczego czasami mimo najszczerszych chęci mijamy się w komunikacji. Poznasz możliwości usprawniania komunikacji wewnętrznej i zasady odpowiedniego doboru narzędzi do celu wypowiedzi. Dowiesz się, czym różni się wiadomość na komunikatorze od maila, jakie wrażenie wywierasz wybierając formę twarzą w twarz i dlaczego Zoom zrewolucjonizował szkolenia i spotkania. W efekcie tego bloku będziesz świadomie dobierać narzędzia do formy i spotkania.

  • 13:00 - 13:15 - przerwa kawowa i networking
  • 13:15 - 15:00 - trzeci blok szkolenia

Blok III - Ludzie i zespoły

Blok trzeci stanowi zbliżenie na zespoły - dowiesz się, jak różnice indywidualne takie jak osobowość czy temperament wpływają na odbiór (pozornie łatwych) komunikatów,  dowiesz się, jakimi stylami słuchania kierują się ludzie i dlaczego komunikacja zespołowa i międzyzespołowa nie jest tak łatwa, jak się wydaje oraz poznasz proste dwie techniki komunikowania opartego na faktach, dzięki którym usprawnisz przekazywanie poleceń i delegowanie zadań.

  • 15:00 - zakończenie szkolenia

 

Prelegenci

Kontakt

agata kloc

PROJECT MANAGER

AGATA KLOC

Specjalista ds. Sprzedaży i Organizacji Imprez

agata.kloc@cwkoperator.pl

+48 724 052 437

ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA
I ŚLEDŹ NASZE PROMOCJE!

Chcę otrzymywać newsletter na podany adres poczty elektronicznej.

Więcej informacji

Zapisz się do newslettera!