Szkolenie – Skuteczne zarządzanie komunikacją wewnętrzną w organizacji
Wydarzenie archiwalne Data wydarzenia: 1 Lipca 2022Szkolenie: Skuteczne zarządzanie komunikacją wewnętrzną w organizacji
Termin: 01.07.2022r. g 9-15.
Bilet: 690 zł / zapisy do 27 czerwca ( Zarejestruj się : https://bit.ly/3PE472L )
Miejsce: Warsztaty odbywają się w G2A Arena (Jasionka k. Rzeszowa)
Szkolenie ma na celu przekazanie wiedzy i poszerzenie świadomości na temat znaczenia dobrze zaplanowanej komunikacji wewnętrznej w firmie. W czasie szkolenia przedstawione zostaną rodzaje komunikacji wewnętrznej, wpływ i skutki ich stosowania w realizacji celów firmy. Na szkoleniu dowiesz się, w jaki sposób budować kulturę w organizacji, tak aby zespół był zaangażowany, a co za tym idzie, bardziej efektywny.
Na szkoleniu dowiesz się:
- w jaki sposób różnice indywidualne mogą wpływać na funkcjonowanie zespołu,
- w jaki sposób zapobiegać oraz radzić sobie z konfliktami o podłożu komunikacyjny
- w jaki sposób usprawniać przepływ informacji w firmie,
- w jaki sposób budować atmosferę, dzięki której pracownicy będą dbać o jakość wykonywanych obowiązków,
- w jaki sposób mechanizmy komunikacyjne wspierają realizację celów
- nauczysz się komunikować informację zwrotną (tę pozytywną i negatywną)
Opis szkolenia: Celem szkolenia jest omówienie i przećwiczenie w praktyczny sposób zagadnień związanych z komunikacją wewnętrzną w firmach. W trakcie szkolenia krok po kroku omówione zostaną typy oraz rodzaje komunikacji wewnętrznej, jej wpływ na zarządzanie jakościowe w przedsiębiorstwach oraz aspekty budowania angażującej kultury organizacyjnej wśród pracowników.
Co zyskasz?
- Zdobędziesz wiedzę, która pomoże Ci rozwijać kompetencję z zakresu komunikacji wewnętrznej,
- Przedstawimy Ci narzędzia za pomocą, których będziesz mógł w lepszy sposób komunikować się z zespołem
- Dowiesz się jak działa przepływ informacji w przedsiębiorstwach i na jego podstawie mógł budować kulturę organizacyjną wśród pracowników.
Prelegentka:
Magdalena Popek
Psycholog biznesu, trener biznesu, szkoli w Podkarpackim Centrum Szkoleniowym, w trakcie doktoratu z zakresu komunikacji społecznej i nauki o mediach.
Uczy i szkoli z zakresu psychologii zarządzania i komunikacji. Szkoli przedsiębiorców, kadrę zarządzającą, managerów i zespoły na personalizowanych szkoleniach grupowych oraz indywidualnych.
Plan szkolenia:
- 9:00 - 11:00 - rozpoczęcie oraz pierwszy blok szkolenia
Blok I - Typy komunikacji
Podczas tego bloku dowiesz się, jak komunikujesz się w swojej firmie i jakim modelem się kierujesz. Poznasz różne rodzaje komunikacji wewnętrznej, dokonamy analizy typów i rodzajów komunikacji, omówimy ich mocne i słabe strony, dopasujemy i nazwiemy modele komunikacji i struktury organizacyjnej firm uczestników szkolenia. W tym bloku poznasz teorię i połączysz ją z praktyką - Twoją firmą.
- 11:00 - 11:15 - przerwa kawowa i networking
- 11:15 - 13:00 - rozpoczęcie drugiego bloku szkolenia
Blok II - Narzędziownia
W tej części dowiesz się więcej o tym, dlaczego czasami mimo najszczerszych chęci mijamy się w komunikacji. Poznasz możliwości usprawniania komunikacji wewnętrznej i zasady odpowiedniego doboru narzędzi do celu wypowiedzi. Dowiesz się, czym różni się wiadomość na komunikatorze od maila, jakie wrażenie wywierasz wybierając formę twarzą w twarz i dlaczego Zoom zrewolucjonizował szkolenia i spotkania. W efekcie tego bloku będziesz świadomie dobierać narzędzia do formy i spotkania.
- 13:00 - 13:15 - przerwa kawowa i networking
- 13:15 - 15:00 - trzeci blok szkolenia
Blok III - Ludzie i zespoły
Blok trzeci stanowi zbliżenie na zespoły - dowiesz się, jak różnice indywidualne takie jak osobowość czy temperament wpływają na odbiór (pozornie łatwych) komunikatów, dowiesz się, jakimi stylami słuchania kierują się ludzie i dlaczego komunikacja zespołowa i międzyzespołowa nie jest tak łatwa, jak się wydaje oraz poznasz proste dwie techniki komunikowania opartego na faktach, dzięki którym usprawnisz przekazywanie poleceń i delegowanie zadań.
- 15:00 - zakończenie szkolenia
Prelegenci
Kontakt
PROJECT MANAGER
AGATA KLOC
Specjalista ds. Sprzedaży i Organizacji Imprez