IX Konferencja Cyber Future Live – Rzeczywistość rozszerzona w marketingu i reklamie

Wydarzenie archiwalne Data wydarzenia: 2 Marca 2021
IX Konferencja Cyber Future Live – Rzeczywistość rozszerzona w marketingu i reklamie

Konferencje Cyber Future LIVE  to cykl spotkań, podczas których prezentowane są zagadnienia związane z informatyzacją i cyfryzacją biznesu. Wydarzenie to doskonała okazja, by poznać, a następnie znaleźć rozwiązania adekwatne do specyficznej działalności biznesowej każdego przedsiębiorcy. Każdorazowo omawiane są takie kwestie, jak narzędzia IT, bezpieczeństwo czy infrastruktura CRM, ERP, CMS, CLOUD.

?  2 marca 2021 r., godz. 11:00

IX Konferencja Cyber Future Live – Rzeczywistość rozszerzona w marketingu i reklamie

Wirtualną rzeczywistość cześć branży marketingowej traktuje jako buzzword, druga jako realną przyszłość działań marketingowych za kilka lat. Jedno jest pewne. Przeniesienie komunikacji do wirtualnego świata to pole do popisu dla polskich kreatorów nowych potrzeb. Dzięki rzeczywistości rozszerzonej (ang. augmented reality) marketing ma bardziej praktyczne zastosowanie i pewniejsze perspektywy dotarcia do dużej grupy odbiorców. Taka rzeczywistość ma za zadanie połączyć rzeczywistość, którą widzimy na co dzień, ze światem wirtualnym. Z jednej strony może ona przynieść ogromne korzyści dla budowania marki zarówno w świecie wirtualnym, jak i rzeczywistym, z drugiej zaś warto zastanowić się, czy iść krok dalej…  Czy opłaca się inwestować w virtual reality? Jakie korzyści daje nam reklama w virtual reality, a jakie augmented reality? O tym wraz z zaproszonymi prelegentami porozmawiamy już 2 marca.

PROGRAM KONFERENCJI

11:00 – Rozpoczęcie konferencji, przywitanie prelegentów oraz uczestników

11:05 – Przedstawienie zakresu tematycznego konferencji przez prowadzącego oraz krótka dyskusja z prelegentami

11:15 – Prelekcja Konrad Ziaja − Jak wykorzystać wirtualną i rozszerzoną rzeczywistość w biznesie?

11:35 – Prelekcja Adrian Łapczyński − Jak skutecznie wykorzystać rozszerzoną rzeczywistość w marketingu i reklamie?

11:55 – Prelekcja Szymon WegnerVR w edukacji i szkoleniach.

12:15 – Sesja Q&A

12:20 – Zakończenie konferencji.

ZAGADNIENIA:

  • Co to jest Rzeczywistość rozszerzona?
  • Jak wykorzystać wirtualną i rozszerzoną rzeczywistość w biznesie?
  • Jak skutecznie wykorzystać rozszerzoną rzeczywistość w marketingu i reklamie?
  • Czy opłaca się inwestować w virtual reality?
  • Jakie korzyści daje nam reklama w virtual reality, a jakie augmented reality?
  • Wpływ pandemii na podejście klientów do branży VR/AR?
  • Jaki potencjał drzemie w szkoleniach VR?
  • Dlaczego warto zastosować AR i VR w marketingu?
  • Jakie branże powinny sięgnąć po rozwiązania AR?

PRELEGENCI:

Konrad Ziaja − założyciel i CEO start-upu CinematicVR − Jak wykorzystać wirtualną i rozszerzoną rzeczywistość w biznesie?

Adrian Łapczyński − Prezes EPICVR − Jak skutecznie wykorzystać rozszerzoną rzeczywistość w marketingu i reklamie?

Szymon Wegner – CEO Flint Tech

Prelegenci

Kontakt

I PROJECT MANAGER

AGATA KLOC

Specjalista ds. Sprzedaży i Organizacji Imprez

agata.kloc@cwkoperator.pl

+48 724 052 437

MARKETING

KAROLINA SZPUNAR

Specjalista ds. Marketingu i PR

karolina.szpunar@cwkoperator.pl

+48 792 799 121

Zapisz się na nasz
newsletter i zyskaj 15%
zniżki na organizowane
przez nas wydarzenie.

Chcę otrzymywać newsletter na podany adres poczty elektronicznej.

Więcej informacji

Zapisz się do newslettera!