G2A Arena Kalendarz Biznes na czasie – Budowanie Autorytetu Lidera – Jak Zarządzać Zespołem w Firmie?
Biznes na czasie – Budowanie Autorytetu Lidera – Jak Zarządzać Zespołem w Firmie?
Wydarzenie archiwalne Data wydarzenia: 30 Lipca 2020Zapraszamy na cykl konferencji online – Biznes na Czasie dla osób przedsiębiorczych, szukających efektywnych rozwiązań dla biznesu. Celem wydarzenia jest stworzenie przestrzeni dla merytorycznej i popartej doświadczeniem wiedzy na temat działalności biznesowej. Case study, porady, materiały i wiele więcej.
? 30 lipca 2020 r., godz. 13:00
Biznes na Czasie: Budowanie Autorytetu Lidera – Jak Zarządzać Zespołem w Firmie?
Jedno z kluczowych wyzwań dla każdego przedsiębiorcy to umiejętne budowanie autorytetu – to on kształtuje obraz szefa jako dobrego profesjonalisty, eksperta, ale przede wszystkim jako charyzmatycznego lidera, który przewodzi innym.Wśród najważniejszych cech wymienia się umiejętności takie jak: komunikatywność, opanowanie czy decyzyjność. Jak więc zarządzać zespołem w firmie? Jak skutecznie budować swój autorytet?W jaki sposób uzyskać silną pozycję w zespole? Jakie metody zarządzania stosować? Jeśli chcesz być liderem, który wzbudza szacunek pracowników, 30 lipca zapraszamy na XII edycję konferencji Biznes na Czasie, podczas której zaproszeni prelegenci podpowiedzą, w jaki sposób budować swój autorytet.
ZAKRES TEMATYCZNY:
- Największy błąd we wzbudzaniu zaangażowania i odpowiedzialności w zespole;
- Autorytet i efektywność lidera w pracy zdalnej;
- Studium przypadku Małgorzaty B. – od tyrana do lidera – historia prawdziwa
- „SuperLider – Matematyka Serca” – Czyli jak zapobiegać wypaleniu, zyskać odporność „wańki wstańki” i budować siłę wpływu na ludzi łączącą potęgę serca i mózgu.
Prelegenci
Partnerzy
Kontakt
PROJECT MANAGER
JOANNA GŁOWACKA
Specjalista ds. Organizacji Kongresów i Konferencji