Podkarpackie Forum Marketingu Sportowego

Wydarzenie archiwalne Data wydarzenia: 31 Stycznia 2020

Tematy poruszane podczas forum: 2019-subiektywny przegląd najważniejszych wydarzeń marketingu sportowego; Sporty ekstremalne w social mediach; Współpraca na lini sponsor-korporacja; PZŻ jako produkt marketingowy i wizerunkowy, Potencjał marketingowy z punktu widzenia sponsora; Promocja w mediach społecznościowych dla małych klubów sportowych. Dla młodzieży została przygotowana prelekcja - Jak budowac swój sportowy wizerunek jako przyszłego sportowca? Wśród prelegentów znaleźli się m.in:: Michał Leksiński – rzecznik Zimowej Narodowej Wyprawy na K2 17/18, Maciej Jaskot – dyrektor ds. marketingu i komunikacji, Olimp Laboratories Sp. z o.o., Tomasz Chamera – prezes Polskiego Związku Żeglarskiego, Adam Kasprzyk – rzecznik prasowy Grupy Lotos

ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA
I ŚLEDŹ NASZE PROMOCJE!

Chcę otrzymywać newsletter na podany adres poczty elektronicznej.

Więcej informacji

Zapisz się do newslettera!