1109, 2019

Wakacje i sezon urlopowych podróży dobiega końca. Za nami 3 lata funkcjonowania obiektu i m.in. 2 polskie edycje Kongresu 60 Milionów. Brzmi to może karkołomnie, ale zlepek tych na pozór przypadkowych zdarzeń skłania nas do zastanowienia się nad pewną kwestią. A mianowicie chcemy zadać sobie pytanie, czy nasz obiekt G2A Arena to miejsce na skalę krajową, czy może już międzynarodową?

Niebawem, podczas już po raz trzeci organizowanego w G2A Arena Kongresu 590, w murach Centrum spotkają się politycy i przedstawiciele biznesu z całej Polski. Myślę, że bez wątpienia możemy chociażby z tego m.in. powodu określić Centrum jako miejsce o sławie krajowej. Informacje o tym miejscu pojawiają się w mediach ogólnopolskich, przede wszystkim z tego powodu, że w ramach różnych wydarzeń przedstawiciele polskiego rządu w murach G2A Arena debatują na tematy ogólnokrajowe.
To tylko jeden z przykładów na to, że obiekt znany jest już na skalę krajową.

Jak jednak jest na arenie międzynarodowej? Czy poza granicami naszego Państwa słychać o Centrum Wystawienniczo-Kongresowym Województwa Podkarpackiego? Czy zagraniczne media podają informacje o wydarzeniach, jakie mają miejsce w naszym obiekcie? Dzisiaj śmiało możemy stwierdzić, że tak.
Dzięki m.in. Kongresowi 60 Milionów, który jest inicjatywą zrzeszającą pod kątem biznesowym Polaków z całego świata – tych mieszkających w Polsce, poza jej granicami, jak i środowiska polonijne. Informacje o G2A Arena niosą się w świat komunikat, że jest to miejsce, w którym odbywają się ważne z gospodarczo-biznesowego punktu widzenia wydarzenia.
To tu podczas drugiej polskiej edycji Kongresu 60 Milionów odwiedzili nas chociażby:

• Rita Cosby, słynna amerykańska dziennikarka i przyjaciółka Prezydenta USA Donalda Trumpa
• Teresa Indelak Davis, Konsul Honorowy Rzeczypospolitej Polskiej w Seattle
• Eva Hussain, członek zarządu Australijskiego Towarzystwa Żydów Polskich,
• Sabina Klimek, Wiceprezes Polsko-Amerykańskiej Izby Handlowej North-East
• oraz wiele innych postaci spoza naszych granic, które związane są z ideą i misją integracji Polaków na całym świecie.
Również wiele zagranicznych mediów szeroko komentowało informacje o kongresie, jego przebiegu, wydźwięku oraz efektach. Media, o których mowa to chociażby: TV Polski Londyn, Polish Market, British Poles, The Warsaw Voice, Polish Club of Denver, londynek.net i inne.
Dzięki tego typu wydarzeniom, możemy G2A Arena określać jako obiekt na skalę międzynarodową, dzięki czemu promujemy nie tylko Centrum Wystawienniczo-Kongresowe, ale cały region Podkarpacia, co więcej pokazujemy poza granicami kraju, jak intensywnie południowo-wschodnia Polska zmieniła się na przestrzeni kilkunastu ostatnich lat.

Komentarze

ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA
I ŚLEDŹ NASZE PROMOCJE!

Chcę otrzymywać newsletter na podany adres poczty elektronicznej.

Więcej informacji

Zapisz się do newslettera!