907, 2020

Biznes z roku na rok ewoluuje, podobnie jak BWL Magazine, który, wyjątkowo, w tym roku ukarze się w innej odsłonie. Mimo wydania online nacisk kładziemy na to samo, czyli na merytoryczną wartość, a także na różne aspekty społeczno-gospodarcze, które kształtują biznes w stylu BWL.

Na łamach tego numeru przyjrzymy się gospodarce, biznesowi, nauce i innowacjom, które mierzą się z kryzysem spowodowanym pandemią koronawirusa. Omówimy zagrożenia i możliwości, z jakimi muszą mierzyć się niemalże wszystkie branże m.in. motoryzacja, MICE, transport. Zwrócimy uwagę na rozwiązania epidemiologiczne dla biznesu i na przykładzie Rzeszowa przyjrzymy się temu, jak miasta wojewódzkie radzą sobie z pandemią COVID-19.

2020 rok, z pewnością, jest zaskakujący i nieprzewidywalny, dlatego też stanowi dobry moment na zatrzymanie się, spojrzenie w przeszłość, podsumowania, a przede wszystkim na poszukiwanie nowych rozwiązań. Pracując nad drugim wydaniem magazynu, zdaliśmy sobie sprawę, że biznes ma bardzo wiele wymiarów, a kryzysy takie, jak pandemia zmieniają świat i budują biznes w stylu BWL. Najogólniej ujmując jest to biznes bez ograniczeń; biznes nastawiony na wielopłaszczyznowy dialog; biznes, w którym jest przestrzeń do rozmów przekładających się na rozwój. I właśnie te idee przedstawiamy w niniejszym wydaniu BWL Magazine.

Zapraszamy do lektury!

Komentarze

ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA
I ŚLEDŹ NASZE PROMOCJE!

Chcę otrzymywać newsletter na podany adres poczty elektronicznej.

Więcej informacji

Zapisz się do newslettera!