2306, 2020

Dokładnie cztery lata temu, czyli w czerwcu 2016 Centrum Wystawienniczo-Kongresowe Województwa Podkarpackiego zaczęło swoją działalność jako biznesowe centrum regionu otwarte na ciekawe inicjatywy. Pracę nad pierwszymi targami, konferencjami, wystawami czy kongresami zaczynało kilka osób, dziś jest to ponad dwudziestoosobowy, zgrany zespół, który z determinacją realizuje różne formaty wydarzeń.

Czteroletnia działalność G2A Arena toczas wytężonej pracy i realizowania misji obiektu, jaką jest wspieranie aktywności biznesowej i samorządowej, a także promocja głównych walorów Podkarpacia takich jak przemysł techniczny oraz nowe technologie. Perspektywa czterech lat wyraźnie pokazuje, że działalność G2A Arena zmieniła Podkarpacie i znacząco przyczyniła się do rozwoju rynku spotkań w tym regionie. Co więcej, rynek ten od momentu funkcjonowania G2A Arena, czyli od 2016 roku pod kątem turystyki biznesowej znacząco się rozwiną i w znacznej mierze jest to zasługa Centrum Wystawienniczo-Kongresowego.

Obiekt niejako jest  oknem na świat; platformą do rozwoju biznesu dla wszystkich branż. Poprzez takie wydarzenia, jak: Kongres 590, Aerospace&Defense Meeting, Europejskie Forum Rolniczewojewództwo podkarpackie rośnie w siłę i jest pozytywnie odbierane przez gości nie tylko z kraju, ale też z zagranicy. Region staje się ciekawą alternatywą dla osób, które chcą przebywać wśród nieskażonej, autentycznej przyrody i obcować w wyjątkowej, bo wykształconej przez położenie transgraniczne kulturze, a przy okazji prowadzić efektywne rozmowy biznesowe, poszerzać horyzonty i kontakty.

Przez cztery lata działalności G2A Arena mury obiektu gościły osoby z ponad 40 krajów. Centrum odwiedziło ponad 410 000 osób, a w tym ok. 5 000 wystawców. Zorganizowano ok. 470 wydarzeń, z czego ok. 340 miało formułę konferencyjno-kongresową; pozostałe ponad 130 to wystawy i targi. Wiele wydarzeń ma charakter cykliczny i z roku na rok gości w kalendarzu imprez odbywających się w Centrum Wystawienniczo-Kongresowym Województwa Podkarpackiego. Od kilku lat mają miejsce wydarzenia takie jak: Festiwal Nauki, EKO Gala, Ogólnopolskie Forum Samorządów, targi: CarpathiaHunting i Carpathia Fishing, Targi Ślubne czy Targi Biznes-Żywność-Medycyna-Autoflota.

Obecnie G2A Arena specjalizuje się w organizacji targów, konferencji, kongresów i wystaw. Od ponad trzech lat konsekwentnie i z pełną energią rozwija się zarówno w roli organizatorów wydarzeń, jak i poprzez wynajem powierzchni. Odbywają się tutaj eventy o zasięgu lokalnym np. Śniadania Biznesowe, Podkarpacki Kongres Gospodarczy, Forum Liderów Rozwoju, HR Arena, krajowym np. Targi Home & Garden czy Kongres Business WithoutLimits, a także wydarzenia o międzynarodowym charakterze, jak Forum Europa-Ukraina, Targi Wschodnie oraz Kongres 60 Milionów. Wszystkie te wydarzenia, a przede wszystkim statystyki  pokazują, że z edycji na edycję uczestnicy podchodzą do naszych przedsięwzięć z wielkim entuzjazmem.

Przez cztery lata działalności G2A Arena było centrum spotkań dla biznesu. Do tej pory kluczowymi aspektami rozwoju obiektu były konferencje, kongresy, wystawy, targi. 2020 r. to szczególny czas dla obiektu i podsumowań, ponieważ cała branża MICE zarówno w Polsce, jak i na świecie przechodzi kryzys związany z ograniczeniami wynikającymi z pandemii COVID-19. Ta nowa i niewątpliwie wyjątkowa sytuacja, w jakiej się znajdujemy, sprawiła, że poszerzyliśmy naszą ofertę o wydarzenia online w postaci streamów, do których wykorzystujemy nowe technologie. Mamy nadzieję, że przyszłość będzie nowym rozdziałem w  G2A Arena. Przed nami nowe wyzwania, bo  niedługo w naszej ofercie pojawią się wydarzenia o charakterze rozrywkowym takie jak koncerty, stand-upy, wydarzenia sportowe. Pragniemy, aby Centrum Wystawienniczo-Kongresowe tętniło życiem i stanowiło wizytówkę regionu– podkreśla Kamil Szymański, Prezes Zarządu CWK Operator, operatora G2A Arena.

Komentarze

ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA
I ŚLEDŹ NASZE PROMOCJE!

Chcę otrzymywać newsletter na podany adres poczty elektronicznej.

Więcej informacji

Zapisz się do newslettera!